Повернення і обмін товару

Повернення і обмін товару

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»

Гарантійний термін

Гарантійним терміном називається період, протягом якого у разі виявлення недоліків в куплений товар виконавець (виробник), продавець, імпортер, уповноважена організація зобов'язані їх усунути, задовольнивши вимоги клієнта.

Термін гарантійного терміну починається:

  • з дня передачі продукції клієнту, якщо в договорі не передбачено інше;
  • якщо день передачі встановити не можна - термін рахується з дня виробництва товару;
  • для сезонних товарів - з настанням сезону;
  • якщо продаж дистанційна - з дня доставки товару клієнту.

Повернення і обмін товару належної якості

Клієнт має право відмовитися від замовленого товару належної якості в будь-який час до моменту виконання замовлення.

Повернення товару належної якості можливий:

  • не був використаний;
  • збережені його споживчі якості;
  • збережений товарний вигляд;
  • не зірвати ярлики, пломби;
  • цілісна упаковка і документи;
  • підтверджуються умови і факт покупки даного товару (документація до товару, товарний або касовий чек).

Покупець має можливість поміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у тому місці, де він був придбаний, в разі, якщо товар не задовольнив його за:

  • габаритами;
  • формі;
  • кольором
  • фасоном;
  • розміром або з інших причин, які роблять використання товару за призначенням неможливо. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів (день покупки не враховується).

Умови повернення/обміну товару неналежної якості

Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»:

  • якщо протягом встановленого гарантійного строку споживач виявив недоліки вироби, в терміні і в порядку, встановленому законодавством, він має право вимагати;
  • безоплатного їх усунення в розумний термін;
  • відшкодування витрат на їх усунення;
  • пропорційного зменшення ціни.

Вимоги покупця, передбачені цією статтею, можуть бути незадоволені, якщо виробник, продавець і ін. Організації, що задовольняють вимоги споживачів, доведуть, що недоліки товару були отримані внаслідок порушення правил його експлуатації або зберігання. Покупець має право брати участь у перевірці якості товару особисто або надати свого представника.